با مشارکت شهرداری یزد و سپاه دهکده مقاومت بسیج تبدیل به پارک بزرگ شهری می شود

یزدفردا "با مشارکت سپاه و شهرداری دهکده مقاومت بسیج تبدیل به پارک بزرگ شهری می شود

در بازدید شهردار و اعضا شورای شهر یزد از دهکده مقاومت بسیج  با عقد تفاهم نامه ای بین سپاه و شهرداری یزد دهکده مقاومت بسیج با موافقت سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و با مشارکت شهرداری یزد تبدیل به پارک مقاومت بسیج خواهد شد .

به گزارش خبرنگار ما "همزمان به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس،  رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یزد به همراه مهندس محمد رضا عظیمی زاده شهردار و سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدير استان از دهكده مقاومت بسیج واقع در محور یزد تفت بازدید کردند .

از نکات حائز اهمیت این بازدید این بود که با سرمایه گذاری سپاه و مشارکت شهرداری یزد دهکده مقاومت بسیج با وسعت 50 هکتار تبدیل به پارک شهری مقاومت بسیج خواهد شد .

شهرداری یزد با هماهنگی انجام شده در تبدیل فضای 50 هکتاری دهکده مقاومت بسیج به پارک بزرگ شهری اقدام و فضاها و سالن های تیراندازی موجود تحت مدیریت سپاه به عمومی مردم سرویس دهی خواهند داشت.

با توجه  همجواری این دهکده با پارک بزرگ کوهستان شهر یزد و با هماهنگی به عمل امده و تبدیل دهکده مقاومت به پارک شهری عملا مجموعه 100 هکتاری فضای سبز به هم پیوسته در این نقطه شهر یزد کمک شایانی به سرانه فضای سبز یزد خواهد شد .




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا