یکی از حرکت‌های خوبی که در دولت تدبیر و امید در شهرستان میبد اتفاق افتاد روی کار آمدن فرمانداری پرانرژی و عمرانی بود که مردم میبد سال‌ها آرزویش را داشتند.

 

یکی از حرکت‌های خوبی که در دولت تدبیر و امید در شهرستان میبد اتفاق افتاد روی کار آمدن فرمانداری پرانرژی و عمرانی بود که مردم میبد سال‌ها آرزویش را داشتند.
 

 

برنامه‌ریزی‌های فرا استانی و رایزنی با وزرا و مقامات پایتخت، در طول این دوره آثار و برکات فراوانی را در حوزه‌های مختلف نصیب میبد کرده است و حقیقتاً می‌توان گفت؛ جاده‌ها در تسخیر فرماندارمیبد است و سفرهای پی‌درپی حسین فلاح به‌وضوح "شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل "را که مقام معظم رهبری برای برون‌رفت از رکود و تزریق امید و پویایی به جامعه است را به منصه ظهور رسانده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سفر دوباره فرماندارمیبد در این هفته به تهران هم آثار و برکات فراوانی را به دنبال داشت که نخستین آن دیدار با وزیر بهداشت و درمان بود که به همراه نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد و نتیجه‌اش تأمین 4 میلیارد تومان یعنی 50 درصد اعتبارات پروژهای خیری در حال احداث در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد بود.

فلاح با اشاره به خرید ساختمان دانشکده الهیات سابق جهت راه‌اندازی دانشکده پرستاری در این مکان هم گفت: سال گذشته با توجه به ملاقات با وزیر محترم بهداشت و درمان و همکاری وزیر محترم و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، یک و نیم میلیارد تومان جهت خرید آن اختصاص یافت؛ امسال هم با پی گیری‌هایی که شد شخص وزیر با اختصاص 900 میلیون تومان جهت تعیین و تکلیف این ساختمان موافقت کرد.

فرماندارمیبد گفت: اختصاص 300 میلیون تومان برای تجهیز آزمایشگاه مرکز بهداشت، نوسازی دستگاه سی‌تی‌اسکن و همچنین ایجاد فضای بهتر و افزایش 24 تختی بخش زایمان بیمارستان میبد از دیگر نتایج این دیدار بود.

فلاح دیداری هم با دکتر رضایی معاون برنامه‌ریزی توسعه روستایی مناطق محروم دفتر ریاست جمهوری داشت و با تشریح برخی از مسائل و مشکلات بخش ندوشن دستورات خوبی را در جهت بهسازی روستاهای این بخش گرفت و قرار شد با مشارکت بنیاد مسکن نوسازی انجام گیرد.

وی تأمین کمبود نیرو و مجوز به‌کارگیری نیروی امریه مشمولین در بخش ندوشن از سوی دکتر کریمی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری را هم یکی دیگر از امور بخش ندوشن ذکر کرد و گفت: موافقت این کار هم در ملاقات در نهاد ریاست جمهوری با نظر مساعد مواجه شد.

 

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا