یزدفردا"رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یزد گفت: متولی‌گری شهرداری یزد در ورزش قهرمانی سیل درخواست کمک‌های مالی را به دنبال دارد.

یزدفردا"رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یزد گفت: متولی‌گری شهرداری یزد در ورزش قهرمانی سیل درخواست کمک‌های مالی را به دنبال دارد.

 وحیدرضا خباززاده یزدی  در نشست علنی شورای شهر یزد با اشاره به اینکه تغییر در کارکرد سازمان‌های شهرداری ممکن است مشکلاتی ایجاد کند اظهار داشت: برخی از سازمانها پس از سالها فعالیت، الان به جایگاه واقعی خود نزدیک شده‌اند.

وی افزود: اینکه ما بخواهیم در این برهه زمانی اقدام به ادغام سازمانها در یکدیگر کرده و یا یک معاونت از مجموع چند سازمان ایجاد کنیم، ممکن است سبب ایجاد سستی در فعالیت آنها و بازگشت به عقب در این زمینه شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: باید بررسی لازم انجام شود و در صورتی که یک سازمان از کارایی خوبی برخوردار است، از ادغام آن در دیگر سازمانها خودداری نماییم.

خباززاده یزدی در ارتباط با استانی شدن کارکرد بعضی سازمانهای شهرداری یزد خاطرنشان کرد: کارکرد سازمانهای شهرداری متفاوت است و هر یک در محیط مشخصی فعالیت دارند.

وی ادامه داد: برخی از سازمانهای شهرداری از جمله سازمانهای اتوبوس‌رانی و آتش‌نشانی کارکردهای فراشهری دارند و ممکن است در هر نقطه از استان نیاز به خدمات آنها احساس شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در مقابل سازمان‌هایی از جمله سازمانهای فرهنگی و ورزشی و همچنین سازمان فاوا نمی‌توانند کارکرد استانی داشته باشند.

خباز زاده یزدی به پیشنهاد تولی‌گری شهرداری یزد در ورزش قهرمانی اشاره کرد و گفت: حضور شهرداری در عرصه فعالیت‌های ورزشی ارزشمند است و باید تقویت شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: اما اینکه بخواهیم شهرداری یزد را متولی این موضوع کنیم، سبب می شود که سیل درخواست حمایت‌های کلان از این ورزشها به شهرداری سرازیر شود و با مشکل مواجه شویم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا