دانش‌آموزان آموزشگاه معلولان جسمی حرکتی ضرابی یزد ظهر سه‌شنبه 7 دی ماه 95 در نخستین نشست کتاب‌خوان این مدرسه، کتاب‌های برگزیده خود را معرفی کردند.

یزدفردا:در این نشست که با حضور رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، حسینعلی ملانوری، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان، منصور ارجمندی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد، حامد عطارها، معاون اداره کل کتابخانه‌های استان و جمعی از کتابداران یزدی حضور داشتند، 9 تن از دانش‌آموزان آموزشگاه ضرابی به معرفی کتاب‌ای موردنظر خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، احمدرضاسالاري، کتاب «بهرام گور»، سجاد ورمرزیار، کتاب «آخرین فرستاده»، محسن یعقوبی نیک، کتاب «افسانه های ملل»، فاطمه تاجیک، کتاب «میرزا کوچک خان»، محمدعارف متین، کتاب «قصه های شیرین مثنوی معنوی»، مائده طاهرنژاد، کتاب «اسکندر»، سیما دره‌زرشکی، کتاب «نمی‌توانست زنده بماند» و علی‌رضا شفیق، کتاب «به خواب شیرین بروید» را معرفی کردند.

امیرحسین زارع، یکی دیگر از دانش‌آموزان این آموزشگاه نیز بخشی از داستان «نبرد رستم و اسفتدیار» از کتاب «شاهنامه فردوسی» را با نثری روان روایت کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در بخش پایانی این نشست با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش‌آموزان معلول آموزشگاه ضرابی گفت: خوشحالم که به بهشت زیبای شما آمده‌ام و از مطالب خوب و ارزشمندتان بهره‌مند شدم.

دوست فاطمی‌ها همچنین از تلاش‌های خاصلانه و دلسوزانه معلمان و مربیان آموزشگاه ضرابی قدردانی کرد و برای دانش‌آموزان معلول جسمی حرکتی این مدرسه آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

در پایان نشست کتاب‌خوان مدرسه ضرابی یزد، از دانش‌آموزان ارائه دهنده معرفی کتاب و مدیر و مربیان آموزشگاه با اهدای لوح سپاس، شاخه گل و کتاب، قدردانی شد.

مسئولان حاضر در این جلسه همچنین به دانش‌آموزان شرکت کننده در نشست کتاب‌خوان شاخه گل و کتاب هدیه کردند.

گفتنی است این نشست کتاب‌خوان به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد، کتابخانه عمومی امام علی(ع) و مدرسه معلولان جسمی حرکتی ضرابی و با همکاری ادارات آموزش پرورش استثنایی استان و آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا