استاندار یزد روز دوشنبه بیستم دی ماه در گفتگو با برنامه رادیویی شبکه تابان یزد گفت:حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی الگویی از صبوری و مقاومت و از یاران باوفای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بود.

به گزارش دفتراستاندار و روابط عمومی استانداری یزد، «سیدمحمد میرمحمدی» در گفت و گو با برنامه رادیویی صدای مرکز یزد ضمن ابراز تاسف و تاثر از رحلت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بیان کرد: حضرت آیت الله هاشمی از مبارزان برجسته قبل و بعد از انقلاب اسلامی بود که در اداره هشت سال دفاع مقدس به عنوان جانشین فرماندهی کل قوا و پایان جنگ تحمیلی نیز نقش مؤثری ایفا کرد.
وی ادامه داد: آیت الله هاشمی در مسائل داخلی و خارجی الگویی از صبوری، مقاومت و سعۀ صدر و سنگ صبور ملت ایران بود و در جریاناتی که برای کشور پیش آمد تمام تلاش ایشان این بود که به نحوی عمل شود تا اتحاد و انسجام ملت ایران در مقابل دشمنان خارجی آسیب نبیند.
میرمحمدی افزود: آیت الله هاشمی از یاران با وفای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود، شخصیتی که در جهان ایشان را قبول داشتند و در ایجاد وحدت و مناسبت های کشورهای اسلامی تلاش فراوانی داشت.
استاندار یزد در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از شخصیت های مهم و تاثیرگذار خود را از دست داد و امیدواریم با لطف خداوند متعال همواره اتحاد و انسجام ملت ایران که از دغدغه های همیشگی آیت الله هاشمی رفسنجانی بود، حفظ شود و آرمان های رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با اقتدار و عزت ایران و انقلاب اسلامی تداوم یابد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا