مشاور مدیرعامل در امور امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری شهید دهقان ابرکوه بازدید ، و با امدادگران و نجاتگران دیدار و گفتگو کرد

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / محمد زارع سروی مشاور مدیرعامل در امور امداد و نجات هلال احمر استان یزد با حضور در جمع امدادگران و اعضاء جوان جمعیت هلال احمر به پای صحبت‌ها و درخواست‌های آنان نشست.

مشاور مدیرعامل در امور امداد و نجات هلال احمر استان یزد هدف از این بازدید را بررسی وضعیت و آمادگی نیروهای امدادی و بررسی مسائل  ومشکلات پایگاه وعوامل امدادی ، ایجاد انگیزه بیشتر نجاتگران  و پرسنل فعال و خدوم این جمعیت دانست .

وی گفت : اینکه نجاتگران حاضر پایگاه های امداد و نجات بصورت شبانه روزی در خدمت هموطنان و آسیب دیدگاه هستند،  و بهترین دوران زندگی خود یعنی جوانی شان را صرف خدمت به هموطنانشان می کنند.ستودنی است.

این مقام مسئول از زحمات همه امدادگران و نجاتگران تقدیر و تشکر نمود و در ادامه بیان نمود: این که افرادی با از خودگذشتگی، خدمت رسانی به مردم را برگزینند و در هر شرایطی امدادرسانی را به بهترین وجه ممکن انجام می دهند، نشانه بارز ایثار است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا