معاون خبر صدا و سیمای استان یزد در جلسه هم اندیشی خبرنگاران آزاد شهرستانهای استان با اشاره به اهمیت رسانه محلی گفت : رسانه محلی باید منعکس کننده واقیعتهای جامعه محلی باشد .

معاون خبر صدا و سیمای استان یزد در جلسه  هم اندیشی خبرنگاران آزاد شهرستانهای  استان با اشاره به اهمیت رسانه محلی گفت : رسانه محلی باید منعکس کننده واقیعتهای جامعه محلی باشد .

به گزارش یزد فردا ، حمید رضا جعفری معاون خبر صدا و سیمای استان یزد وظیفه رسانه محلی را بسیار مهم و تعیین کننده دانست و گفت : اعتماد به رسانه محلی بیش دیگر رسانه  ها است و آمار های  هخای منتشره نشان می دهد بیش از 70 درصد مردم اخبار و اطلاعات خود را از طریق صدا و سیما بدست می آورند .

 

جعفری با اشاره به اقبال فضای مجازی در اطلاع رسانی بخاطر سهل الوصول بودن و دسترسی همگانی گفت : تحقیقات نشان داده مردم گرچه این اطلاعات را از طریق فضای مجازی دریافت می کنند اما تایید اخبار را در رسانه های رسمی و رسانه های منحلی جستجو می کنند .

 

معاون خبر صدا و سیمای استان یزد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای 96 وظیفه خبرنگاران رسانه ملی را بسیار مهم ارزیابی نموده و گفت : خبرگزاری صدا و سیما ضمن بی طرفی سعی در پوشش مناسب اخبار انتخاباتی استان خواهد داشت و از خبرنگاران  صدا و سیمای استان یزد در شهرستانه خواست در  راستای تحقق اهداف خبرگزاری صدا و سیما با توجه به چارچوبها و قواعد تعیین شده و سیاستهای کلی نظام فعالیت خود را پیگیری کنند .

 

حمید رضا جعفری در بخش دیگری از سخنان خود به فضای پر نشاط و پویای روزهای پایانی سال و آغاز سال نو اشاره و گفت : اینکه برخی از رسانه ها الخصوص در فضای مجازی نسبت به سیاه نمایی و نا امید کردن مردم در حال فعالیت هستند ، نکته جدیدی نیست و رسالت خبرنگاران رسانه محلی اینست که واقعیت جامعه که همان شور و نشاط مردم در روزهای پایانی و فرارسیدن سال نو است را به تصویر بکشند .

 

معاون خبر صدا و سیمای یزد ضمن اعلام  آمادگی خبرگزاری صئا و سیمای استان یزد برای انعکاس اخبار محلی و منطقه ایی استان گفت :  خوشبختانه خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد در همه مناطق شهرستانها و حتی روستاهای استان خبرنگار فعال دارد و سرعت  و دقت خبرنگاران صدا و سیما باعث افتخار استان یزد در عرصه خبر رسانی استان یزد است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا