ائتلاف «خدمتگزاران مهریز 1+4 » با صدور اطلاعیه‌ای اعلام موجودیت کرد

 

به گزارش یزد فردا ، در اين بیانیه آمده است: وحدت، یکی از نخستین مطالبات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از نخستین روزهای نهضت و انقلاب اسلامی بوده است که همواره از سوی خلف بر حق ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
از دیدگاه و نظر رهبری مردم می توانند با انتخاب افراد صالح به سمت اهداف و آرزوهای انقلاب حرکت کنند و خارح نشدن این حرکت از مسیر آرمان های انقلاب، بستگی به انتخاب آنها دارد. وحدت و یکپارچگی مردم و حضور پر شور و مشارکت حداکثری در انتخابات می تواند در زندگی ، امنیت و آینده تک تک مردم تاثیر فروان داشته باشد .

به طور قطع می توان مهمترین و تاثیرگذار ترین انتخابات را انتخابات شورای شهر و روستا در هر شهر از جمله شهر مهریز در نظر گرفت زیرا تاثیر مستقیم این انتخابات است که بر آینده ی منطقه و رفاه مردم وارد می شود.

این ائتلاف به دنبال اعتلای اسلامیت ، جمهوریت ، عقلانیت، کارآمدی، قانون مداری در امور ، تلاش برای حل مشکلات مردم و تعامل سازنده با دیگر نهادها برای تثبیت جایگاه باغ شهر مهریز است.


این ائتلاف معتقد است نگاه‌ها در انتخابات شوراها باید بر توانمندی‌های افراد باشد و حتی المقدور از نگاههای محله محور یا سیاسی در این حوزه باید پرهیز نمود.

این ائتلاف معتقد است پیروز هر انتخابات همه مردم هستند و جدا از آنچه مردم با رای خود رقم خواهند زد ، امیدواریم همه کسانی که واجد شرایط هستند به این وظیفه مهم در این شرایط حساس عمل خواهند کرد و کوشش کنند افراد توانمد و دارای سابقه خدمت به مهریز را با مشورت انتخاب کنند. و از همه نامزدها و داوطلبین شورای اسلامی شهر مهریز درخواست داریم به دور از سیاه نمایی و ایجاد شکاف در بین مردم و یا هر گونه تهمت زنی بدنبال انتخاباتی سالم و آرام باشند ؛ امید است انتخابات با نظم و امنیت کامل و بیداری و هوشیاری همه شهروندان باغشهر مهریز انجام شود.

💯جمعی از خدمتگزاران مهریز

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا