نشست خبری رییس کمیته خدمات بهداشتی سلامت ومحیط زیست سفر شهرستان مهریزبا اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد. در نشست خبری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریزبا اصحاب رسانه ، اقدامات و عملکرد این مرکز در یکسال گذشته تشریح شد.

نشست خبری رییس کمیته خدمات بهداشتی سلامت ومحیط زیست سفر شهرستان مهریزبا اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد.
در نشست خبری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریزبا اصحاب رسانه ، اقدامات و عملکرد این مرکز در یکسال گذشته تشریح شد.
سیدمهدی حسینی به خدمات ارزنده دولت در بخش سلامت اشاره کرد وگفت:بزرگترین اقدام در طرح تحول سلامت سامانه جامع سیب سلامت می باشد که هر فرد با مراجعه به مراکز بهداشتی ودرمانی و پایگاه های بهداشت می تواند از خدمات بهداشتی بهره مند واطلاعات سلامت خود را بروز رسانی نماید. و این انتظار از خبرنگاران که چشم و گوش جامعه هستند و با انعکاس این موضوع به جامعه آگاهی می بخشند.
وی در ادامه فعالیت های عمرانی این شبکه تکمیل طبقه زیر زمین ساختمان ستادی و بهره برداری از مرکز جامع سلامت بنادک سادات با اعتبار بالغ بر شش میلیارد ریال وپایگاه بهداشتی گردکوه با هزینه خیری دومیلیارد ریال و از همه مهمتر بهره برداری از اولین مرکز آموزش خطردر بلایا در شهرستان مهریز که اولین مرکز در سطح کشور می باشد خبر داد.این مقام مسئول همچنین از ساخت مرکز فوریت های سلامت محیط در زمینه بهداشت محیط شهرستان اشاره نمود که این مرکز حالت شبه اورژانس در زمینه بهداشت محیط در شهرستان مهریزفعال می باشد.
در ادامه کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مهریز درخصوص ستاد سفر نوروزی گفت:از نیمه اسفند تا نیمه فروردین ستاد نوروزی تشکیل و در قالب اکیپ های بهداشتی بازرسی از اماکن تهیه و توزیع موادغذایی و مدارس و رستوران ها و محل اقامت مسافرین نوروزی را انجام خواهند داد.
نقی زمانی خاطرنشان کرد:
مرکز رسیدگی فوری به شکایات بهداشتی سامانه تلفنی گویای 190 می باشد که با اعلام هر مشکل بهداشتی در هر مکانی در سریعترین زمان پیگیری می شود.

 

کمالی - یزد فردا مهریز

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا