محمد زاده رحمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه بافق تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات را با همکاری و همدلی آحاد مردم امکان پذیر دانست.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ در آستانه برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه نشست خبری فرماندار بافق با اصحاب رسانه این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه با اشاره به انجام تمام تمهیدات لازم در راستای برگزاری مناسب انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، اظهار داشت: برنامه انتخابات در شهرستان طبق جدول زمان بندی پیش می رود و تمهیدات لازم به‌ منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان اندیشیده شده است و با همکاری و تعاملی که بین کلیه عوامل برگزاری وجود دارد برنامه ها به شکل مناسب پیش می‌رود.

محمد زاده رحمانی تعداد شعب اخذ رای در شهرستان بافق را 45 شعبه عنوان کرد و افزود: ۴۵ شعبه شامل ۲۶ شعبه ثابت و سیار شهری و ۱۹شعبه ثابت و سیار روستایی در سطح شهرستان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات 230 نفر نامزد در بخش شهری و روستایی حضور دارند ، عنوان داشت: در این دوره از انتخابات بیش از 97 درصد از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر و 100 درصد دواطلبان روستایی تایید صلاحیت شدند.

وی دربخش دیگری از سخنان خود تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را در سایه همکاری ، همدلی و قانون مداری آحاد جامعه عنوان کرد و افزود: خوشبختانه شهرستان بافق همیشه  در تمامی زمینه ها سرآمد استان بوده و در حضور پررنگ در همه امور و برنامه ها از جمله انتخابات  پیش قدم می باشد.

فرماندار بافق در ادامه این نشست ضمن بیان الزمات قانونی و مسائل مرتبط با تبلیغات کاندیداها به سوالات هریک از اصحاب رسانه بافق پاسخ داد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا