فرماندار شهرستان بافق در جلسه پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی شهرستان بر لزوم قانون مداری و حفظ کرامت انسانی سایر کاندیداها تاکید کرد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در جلسه پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی که با حضور ، دادستان عمومی و انقلاب، رییس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نامزدهای شورای اسلامی شهر بافق و مسولان ستاد نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد ضمن تبریک هفته سربازان گمنام اظهار داشت: به برکت خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی و با تمهیداتی که رهبر معظم انقلاب و مجموعه دولتمردان اندیشیدند زمینه ای برای خدمت به مردم فراهم شده است.

محمد زاده رحمانی افزود: هر فرد در هر جایگاه و مکانی که قرار دارد باید حداکثر استفاده را برای خدمت به مردم بکار گیرد.

وی ادامه داد: پست و منصب كه به طور موقت در اختيار هر كدام از ما قرار داده شده باید در جهت خدمت به مردم و سازندگی شهر، استان و کشور صورت گیرد.

زاده رحمانی ضمن تاکید بر اینکه نامزدها قانونمداری را سر لوحه کار خود قرار دهند عنوان کرد: کسی تاکنون با تخریب و تهمت به جایی نرسیده است و کسانی که قانون شکنی و تخریب می کنند باید بدانند افکار عمومی به آنان جواب منفی می دهد.

فرماندار بافق همچنین گفت: جامعه به بلوغ سیاسی و فکری رسیده و می تواند برای سرنوشت خود تصمیم عاقلانه بگیرد.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بافق در پایان از نامزدهای انتخابات خواست تا از تخريب و سياه نمايي در فضای مجازی که برای کسب رای صورت می گیرد اجتناب کنند  و صرفا با ارائه توانمندی و برنامه های خود در جهت کسب رای تلاش نمایند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا