به کوشش سازمان جوانان یزد:كارگاه هاي آموزشي ازدواج در یزد برگزار می شود

یزدفردا "به کوشش سازمان جوانان یزد و با همكاري فرمانداري ها و سمن هاي فعال در اين زمينه سلسله کارگاه های آموزشی ازدواج در استان یزد برگزار می شود.
با توجه به این که پيچيده شدن روابط بين افراد و اختلاط فرهنگي در جوامع امروزي باعث شده تا آشنايي با مهارت ها و توانايي هاي برقراري ارتباط جزء ضروري ترين نيازهاي افراد جامعه قرار گيرد سلسله كارگاه هاي آموزشي ازدواج را باهدف تقويت حس مسئوليت پذيري خانواده ها در امور مربوط به ازدواج جوانان، ارتقاي مهارت هاي ارتباطي و اجتماعي جوانان و افزايش آگاهي هاي مربوط به ازدواج در آنان، فراهم نمودن زمينه دسترسي آسان جوانان به دوره هاي آموزش مهارت هاي زندگي برگزار می شود.
كارگاه های آموزشی مهارت های ازدواج در سطح استان یزد با چهار موضوع روابط دختر و پسر قبل از ازدواج، انتخاب همسر و معيارها، نامزدي و خواستگاري و زندگي مشترك و بايدها و نبايدهاي آن برگزار می شود.
گفتنی است كارگاه هاي آموزشي ازدواج در يزد از 2 آذر به مدت 7 روز در محل سالن اجتماعات سازمان جوان يزد و با همكاري يكي از سمن هاي فعال در اين زمينه و در شهرستان ها اين كارگاه ها با همكاري مشاوران جوان فرمانداري ها و سمن هاي فعال آن شهرستان برگزار مي شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا