به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ در آستانه برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه نشست اعضای هیأت نظارت بر شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور فرماندار بافق، رییس هیأت نظارت بر شوراها و جمعی از اعضا به منظور بررسی روند برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل دفتر کار فرماندار بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه با اشاره به فراهم شدن تمامی امکانات برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان بافق، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات 45 شعبه اخذ رای که از این تعداد 26 شعبه شهری و 19 شعبه روستایی در شهرستان بافق وجود دارد.

محمد زاده رحمانی در ادامه گفت: بیش از 1000 نفر در امر برگزاری انتخابات شهرستان بافق حضور دارند.

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بافق عنوان داشت: در این دوره بیش از 22 هزار نفر از جمعیت شهر بافق واجد شرایط رای دادن هستند.

زاده رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته تمامی ادارات خدمات رسان شهرستان در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته جهت رفع مسائل و مشکلات احتمالی به صورت آماده باش کامل می باشند.

در ادامه این نشست "حجی محمد تشکری" و "حجت الاسلام محمود قائمی" روسای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هر کدام به صورت جداگانه از تعامل و قانون مداری "محمد زاده رحمانی" فرماندار بافق در امر برگزاری انتخابات و انجام امور طبق برنامه زمانبندی انتخابات تقدیر و تشکر نمودند.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا