احمد برزگری رییس هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بافق روند اجرایی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این دوره را سالم ترین و کم حاشیه ترین انتخابات شهرستان بافق تاکنون عنوان کرد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ جلسه  آموزشی _توجیهی نمایندگان فرماندار بافق در شعب اخذ رای شهرستان با حضور فرماندار، روسای هیأت های نظارت انتخابات ریاست جمهوری و بازرسی، عضو هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر، جمعی از اعضای هیأت های اجرایی انتخابات و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای در محل سالن اجلاس حضرت آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بافق در این جلسه گفت: در این انتخابات نمایندگان فرماندار و مجریان انتخابات، رعایت قوانین و مقررات در راستای برگزاری انتخاباتی با شکوه و پرشور با حضور حداکثری مردم را مدنظر قرار دهند.

محمد زاده رحمانی با اشاره به وظایف خطیر نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای انتخابات افزود: مدیریت زمان ،حفظ بی طرفی و امانت داری، رعایت قانون، دقت در کار، حفظ نظم، مراقبت از شعب و جلوگیری از دخالت افراد غیرمسئول و جلوگیری از تنش و ایجاد مزاحمت از جمله این وظایف محسوب می شود.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بافق نیز در این جلسه با اشاره به روند اجرایی برنامه ها در راستای برگزاری انتخابات در شهرستان بافق گفت: خوشبختانه روند اجرایی برگزاری انتخابات این دوره ریاست جمهوری در شهرستان بافق تاکنون کم حاشیه ترین و سالم ترین انتخابات نسبت به سایر نقاط بوده است.

احمد برزگری در ادامه به بیان تجربیات خود در زمینه برگزاری انتخابات پرداخت و افزود: با همت و تلاش فرماندار بافق تمامی نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای از بین افراد موجه و بدون حاشیه انتخاب شده است.

وی در پایان از حسن عملکرد "محمد زاده رحمانی" فرماندار بافق در انتخاب نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای شهرستان و همچنین قانون مداری و تعامل خوب وی با هیأت نظارت شهرستان تقدیر و تشکر نمود.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا