به گزارش خبر نگار يزد فردا "طبس : 
پیام ویژه مهندس طلائی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس بمنظور خلق حماسه ٢٩ارديبهشت

دوباره ایران ،دوباره اقتدار، دوباره شکوه و عظمت ایران اسلامی.

فرماندار ویژه شهرستان طبس در پیامی نوشت:

حضور مقتدرانه و آگاهانه، توام با شادی و نشاط و قانونمند ی مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه شهرستان طبس، اقتدار اسلامیت و جمهوریت نظام و مردم سالاری دینی را دوباره بر رخ جهانیانیان کشید .

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور آگاهانه و مشارکت 93/6 درصدی مردم عزیز شهرستان طبس که به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند و از کلیه ی اعضای ستاد انتخابات شهرستان به ویژه هیئت های اجرایی، بازرسی و نظارت ، دادگستری محترم، عزیزان نقلیه، خبرنگاران، اعضای شعب اخذ رای، محافظین نیروی انتظامی اخذ رای صندوقها، نیروهای امنیتی که با رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و قانونمندی از رای مردم پاسداری نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

همچنین از تمام مردم عزیز به ویژه ستاد های تبلیغاتی کاندیدای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا، ستادهای تبلیغاتی کاندیدای محترم ریاست جمهوری که با هوشمندی، قانون مداری و رعایت حقوق شهروندی شرایط حضور حداکثری را درانتخابات فراهم نمودند؛ صمیمانه سپاسگزارم.

از نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی به ویژه فرماندهی محترم نیروی انتظامی و پرسنل خدوم آن که با صبر و حوصله در دوران تبلیغات انتخاباتی کاندیدا ها امنیت ، نظم و انتظام را برعهده داشتن نیز تقدیر و تشکر می‌نمایم.
قطعا دوران تبلیغات، اخذ و شمارش رای و اعلام نتایج دورانی بود که با رقابت سالم از آن گذر نمودیم و حال زمان وفاق و همدلی است.

تمامی کسانی که تا دیروز رقیب یکدیگر در انتخابات بودند امروز با دوستی و همدلی و همزبانی در کنار همدیگر قرار گرفته وهمه برای طبسی آباد و ایرانی سربلند تلاش کنیم.

سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا