محسن اختياري

آنگاه كه كوردلاني گمراه و از خدا بي خبر سوار بر يابوي جهالت همچون عروسكي خيمه شب بازي بازيچه دست استعمار و تكفير قرار مي گيرند و با گشودن آتش بر روي مردمي بي گناه و روزه دار خود را به درك عظما در قعر جهنم متصل مي سازند غافلند از اينكه اين ملت بزرگ و غيور چه خوانها و چه طوفانها كه گذرانده تا امروز به درخت عظيم و تناوري رسيده كه چون كوهي ستبر و استوار ايستاده و نه اين غبارهاي ناچيز كه هيچ گردباد و طوفان سهمگيني را ياراي كوچكترين خللي بر آن نيست .

واعجبا ؟! اين چه پرده غفلتي است كه انساني كه نام انسان را نميتوان بر آن نهاد كمربندي از بمب بر خود ببندد و براي شهيد نمودن انسانهايي بي گناه خود را منفجر نمايد و به حيات كثيف خود پايان دهد ؟!

كدام عقل سليم و بر اساس كدام استدلال و منطقي چنين حركاتي را توجيه مي كند ؟!

اين چه ترفند كثيفي است كه صاحبان پول و قدرت و استكبار صرفا براي چپاول ثروتهاي هنگفت برخي دولتهاي خودفروخته عنان اختيار مغزهاي پوسيده و متعفن چنين مزدوران حقيري را در دست مي گيرد و اين بيچارگان نگون بخت با مغزي شستشو داده شده و تحت سيطره اوهام و خيالات پوچ و بي بنيان خود را تكه پاره مي كنند تا جان انسانهايي بي گناه را بگيرند ؟!

اما هم اين مزدوران نگون بخت خودفروخته و هم سردمداران آنها كه افسارشان را همچون سگي دست آموز در دست گرفته اند غافلند ؛

غافلند از اينكه اين ملت بزرگ با دست خالي بزرگترين و تاثيرگذارترين انقلاب قرن بيستم را به ثمر نشاند ؛ وغافلند از اينكه با دست خالي در طولاني ترين جنگ قرن بيستم در مقابل تمام ابرقدرتهاي دنيا ايستاد و پيروزمندانه پوزه همه شان را به خاك سياه ماليد ؛ و غافلند از اينكه هزاران شهيد را در ترورهاي ناجوانمردانه چنين كوردلان گمراهي در راه رسيدن به بزرگي و عظمت امروز سرزمينش نثار كرد ؛ و غافلند از بسيار سرافرازيهاي ديگري كه امروزه اين ملت غيور را به يكي از قدرتمندترينها در دنيا مبدل ساخته .

امروزه در ميان تمامي جنگها و بحرانهاي موجود در دنيا و بويژه منطقه خاورميانه و با وجود اقدامات تروريستي فراوان حتي در قلب اروپاي به ظاهر امن ، ايران پهناور و سرافراز يكي از امن ترين و قدرتمندترين كشورهاي دنياست كه قطعا شاخصه امنيت به عنوان اولين و اساسي ترين لازمه حيات براي هر جانداري ، يكي از بارزترين مشخصه هاي آنست كه روز به روز بر آن افزوده خواهد گشت .

و اما نكته بسيار مهم و حائز اهميت اينستكه يكايك ما فرزندان اين مرز و بوم همراه و همگام با تمامي نيروهاي نظامي و انتظامي و بويژه نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي و سربازان گمنام امام زمان (عج ) از امنيت و سربلندي ايران بزرگ پاسداري كنيم و در اين راستا لازمست تك تك ما يك نيروي اطلاعاتي و امنيتي باشيم و با مشاهده و احساس كوچكترين مورد مشكوك بلافاصله نيروها و سازمانهاي امنيتي را مطلع نماييم .

به اميد فرداهايي بهتر در سايه امنيت بي بديل ايران سرافراز

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا