یزد فردا :در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم شاهین خزر رودسر در خانه مقابل میهمانش مقاومت گلساپوش یزد شکست خورد.

یزد فردا :در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم شاهین خزر رودسر در خانه مقابل میهمانش مقاومت گلساپوش یزد شکست خورد.
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، شامگاه یکشنبه تیم شاهین خزر رودسر در خانه مقابل میهمانش مقاومت گلساپوش یزد قرار گرفت و شکست خورد.
در این دیدار که  در زمین ساحلی شهرداری رودسر برگزار شد تیم شاهین خزر رودسر مقابل میهمانش مقاومت گلساپوش یزد  در وقت‌های قانونی با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.
برای تیم شاهین خزر رودسر در این دیدار احسان حسین نژاد (2 گل) و سینا رحمتی یک گل به ثمر رساندند و برای مقاومت گلساپوش یزد هم حمیدرضا دهقانی و محمدعلی مختاری هر کدام 2 گل به ثمر رساندند.
سرمربی تیم شاهین خزر رودسر در پایان این دیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با وجود اینکه سه هفته برده بودیم باید با روحیه بهتری بازی می‌کردیم ولی انگار بازیکنانم روحیه جنگندگی نداشتند ولی با این حال بازی را خوب شروع کردیم.
محسن نصرالله زاده افزود: گل‌هایی که خوردیم دقیقاً از نقاطی بود که پیش بینی کرده بودیم ولی سهل انگاری بازیکنانم باعث شد چنین اتفاقاتی بیفتد و همین موضوع باعث شد سه گل از حریف عقب بیفتیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تیمش در  تایم سوم به خودشان آمدند و توانستند دو گل دیگر بزنند تصریح کرد: هر چند پس از زدن سه گل موقعیت‌های زیادی خلق کردیم ولی در نهایت، بازی را واگذار کردیم و به جز تایم سوم در دقایق دیگر از بازیکنانم راضی نیستم.

مربی تیم مقاومت گلساپوش یزد هم در پایان این دیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم  با اشاره به اینکه رودسر مهد فوتبال ساحلی بوده و خواهد ماند اظهار داشت: این شهر تماشاگرانی بی‌نظیر دارد که در کمال ادب و احترام فقط تیمشان را تشویق می‌کنند.

سیدحسن میرحسینی افزود: امشب در مقابل تیمی نتیجه گرفتیم که با همه مشکلاتی که دارد تیم بسیار خوبی است ضمن اینکه ما هم تیمی هستیم که حدود 10 سالی است که در لیگ برتر تداوم داریم و امشب در مقابل خزر رودسر توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

دهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور 11 تیم به ‌صورت دوره‌ای در شهرهای مختلف در حال برگزاری است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا