یزد فردا : بخشدار گاريزات با صدور پیامی از حضور حماسی و وحدت آفرین مردم متدین و ولایتمدار بخش گاريزات در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 بخشدار گاريزات با صدور پیامی از حضور حماسی و وحدت آفرین مردم متدین و ولایتمدار بخش گاريزات در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر به عمل آورد.

متن پیام تقدیر و تشکر بخشدار گاريزات بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دیروز آخرین جمعه ماه پرفیض و برکت رمضان المبارک، روز جهانی قدس که از یادگاریهای امام راحل می باشد به عنوان روز رساترین فریاد علیه رژیم پلید و کودک کش اسراییل و روز حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین در جای جای ایران بالاخص مردم فهیم و ولایتمدار و همیشه در صحنه بخش گاريزات بود. مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی بخش گاريزات همدل و همصدا با تمامی عدالت خواهان ایران و جهان و با پشت سر گذاشتن لیالی پر برکت قدر، با حضور در راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس، غریو آزادی قدس شریف را سرداده و انزجار خود را سیاستهای ددمنشانه رژیم منحوس اسراییل اعلام کردند. اينجانب برخود فرض می دانم از مردم فهیم این بخش صمیمانه تشکر نموده و از حضور تمامی آحاد و اقشار بخش گاريزات در راهپیمایی روز جهانی قدس سپاسگزاری نماییم. همچنین جا دارد از کلیه دست اندرکاران این مراسم تقدیر و تشکر نماییم.

                                                                                                      مهدي حاج حيدري

                                                                                                        بخشدارگاريزات

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا