محمد رضا عارفی مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به همکاران فرهنگی و دیگر اقشار جامعه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم اهل الکبریا و العظمه و اهل الجود و الجبروت

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت، صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت.

پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است و رمضان در ایستگاه فطر به بار می‌نشیند و بال می‌گشاید. رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافت‌گاه وصال.
عید فطر، روزی از بی‌شماری ایام نیست، بلکه این روز پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‌ها و لبخندها، رحمت‌ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه‌های قشنگ افطار، سحرهای زیبا، لحظه‌های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خود.
عید فطر، روزی است که فطرت خداجوی آدمی به خویش باز آمده و پس از یک ماه ریاضت و معنویت، صفا و معرفت یافته و غبار از رخسار برگرفته است. از این روست که عید فطر در حقیقت عید فطرت است.

اينجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پرفیض و برکت رمضان ، فرارسيدن عيدسعيد فطر، عيد شادماني دل هاي عاشق و جوانه زدن ترنم زيباي ربنا در قنوت هاي معنوي را به همکاران فرهيخته و دلسوزم و فرزندان خوبم دانش آموزان عزيز و اولياي محترم و فرهنگیان بزرگوار سراسر استان تبريک و تهنيت عرض نموده و از ذات لايزال الهي سلامتي ، بهروزي و سربلندي همه خدمتگزاران صديق نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را خواستارم .

محمدرضا عارفی
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا