یزد فردا: خیرین مهریزی مبلغ 2میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی و ملزومات و ساختمان دیالیز به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهريز اهدا کردند.

سید رسول محسن زاده گفت :ما معمولا دوست داریم از مشکلات بگوییم و از کمبودها گله مند باشیم  ولی بد نیست خوبی های مهریزی ها را نیز ذکر کنیم که درسی برای دیگران باشد، از کارهای خیر بگوییم و از صرف برخی هزینه های مراسم شخصی و خانوادگی برای انجام امور خیر، نیز صحبت به میان آید.
وی ادامه داد: فرزندان  2خانواده مهریزی هزینه های مراسم روز سوم پدرشان  را صرف کمک به ساخت بیمارستان کردند. که دعای بسیاری از خانواده ها بدرقه راه و زندگی این خیران است و مطمئن هستیم ثواب این عمل نصیب روح پدرشان می شود.
محسن زاده  گفت: امید است این حرکت ارزشمند  موجب جلوگیری از اسراف در مجالس ختم و فرهنگ سازی کمک به  مجموعه های عام المنفعه شده واین نگاه در ما نهادینه شود.
مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا (س)  اظهار داشت: ده نفر از افرادی چشم انتظار سفر معنوی حج بودند تصمیم گرفتند از سفر مستحبی حج عمره انصراف دهند و هزینه آن را جهت تکمیل و تجهیر بیمارستان اهدا کنند.
محسن زاده همچنین از هلیا راضی کوچکترین خیر مهریزی که مبلغ 42میلیون و 830هزار ریال  طلاهای خود را برای تکمیل و تجهیز بیمارستان فاطمه الزهرا (س) اهدا کرده تشکر و قدردانی کرد.
وی گفت:پروژه ساختمان دیالیز این مرکز توسط خیر حاج سید مصطفی حاجی میرزایی در زیربنای 750متر و 20تخت دیالیز با مبلغ خیری 800میلیون تومان به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
محسن زاده گفت: جهت تجهیز آزمایشگاه این بیمارستان 4دستگاه از وسائل آزمایشگاهی مورد بهره برداری قرار گرفته که مجهز به پیشرفته ترین عملیات آزمایشگاهی می باشند و همچنین نزدیک به چهارصدو پنجاه میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی دیگر تأمین شده است.
این مسول افزود:تاکنون کارهای ارزشمندی با استفاده از ظرفیت خیران مهریزی در حوزه سلامت صورت گرفته است ولی معتقدیم  باید ظرفیت این مشارکت ها در این شهرستان بیشتر گسترش یابد.
وی همچنین  از حمید بهزادپور " قهرمان و افتخارآفرین مهریزی که در اقدامی شایسته، مدال طلای المپیک فوتبال ساحلی خود را به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز اهدا کرده بود تشکر و قدر دانی کرد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا