به گزارش روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد ، با توجه به عملیات اجرایی عمرانی بلوار دهه فجر حدفاصل میدان صاحب الزمان (عج) به سمت میدان شهدای یعقوبی از جمعه مورخ 96/4/23 به مدت 15 مسدود است.

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد ، محمد رسول طهماسبی رئیس سازمان از عملیات اجرایی عمرانی بلوار دهه فحر از جمعه مورخ 96/4/23 به مدت 15 روز خبر داد.

محمد رسول طهماسبی گفت : در عملیات اجرایی عمرانی بلوار دهه فجر حدفاصل میدان صاحب الزمان (عج) به سمت میدان شهدای یعقوبی آسفالت فرسوده با یک لایه زیرسازی چمع آوری می شود و یک لایه بیس و دو لایه 5 و 4 سانتی متری آسفالت اجرا می شود .
وی ادامه داد : طول بلوار مذکور 950 متردرعرض 13.5 متر طول به همراه 2 پارکینگ به طول تقریبی 100 درعرض 10 مترمی باشد که مسیر به مدت 15 روز مسدود می باشد.


🔸رئیس سازمان از شهروندان عزیز خواست جهت رفاه حال خود و همچنین عدم تداخل در انجام امور فعالیت اجرایی عمرانی و ماشین های راهسازی و خدماتی از مسیرهای جایگزین تردد نمایند تا پرسنل فنی و اجرایی سازمان بتوانند هرچه سریعتر مسیر را برای تردد باز نمایند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا