یزد فردا :حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بافق با اشاره به پیشرفت‌هایی که انقلاب اسلامی ایران در طول سال‌های پس از انقلاب داشته، اظهار داشت: این پیشرفت‌ها در حالی اتفاق افتاده که ایران در تمام این سال‌ها مورد تحریم‌های شدید دشمنان قرار داشته است.


وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب این تحریم‌ها را ضامن عدم پیشرفت ایران می‌دانستند، گفت: با این حال هرچه که ایران در شرایط تحریم سخت‌تری قرار می‌گرفت و دشمنان تحریم‌های ظالمانه‌تری ایجاد می‌کردند، انسجام، پیشرفت و اقتدار انقلاب و مردم ایران افزایش پیدا می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز در کشور ما واردات‌های بی‌رویه زیادی وجود دارد، خاطرنشان کرد: این برای انقلاب اسلامی ایران زشت است که هنوز پس از 38 سال از انقلاب ما کالاهایی مثل رب گوجه فرهنگی و آب معدنی وارد کنیم.

امام جمعه بافق به سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و ادامه داد: امام صادق(ع) رئیس مکتب جعفری است و برای ما این افتخار است که صادق آل محمد(ص) رئیس مذهب ماست و وجود حوزه‌های علمیه و پیشرفت‌های علمی اسلام به برکت این امام همام است.

سلیمانی به سالروز ولادت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) اشاره کرد و افزود: این ایام به نام دهه کرامت نام‌گذاری شده و ایرانیان به صورت بسیار ویژه مورد کرم و لطف این بزرگواران قرار گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: لازم است که مردم و مسئولان ائمه معصومین(ع) را الگو و سیره خود قرار دهند و به ویژه بانوان از پاکدامنی حضرت فاطمه معصومه(س) الگو گرفته و همیشه عفاف و حجاب خود را حفظ نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا