یزدفردا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: رئیس جمهوری در گزینش افراد برای کابینه جدید خود باید با در نظر گرفتن شایسته سالاری و کارآمدی، افراد دلسوز به حال مردم و کشور را انتخاب کند.

 آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با بیان اینکه تا معرفی کابینه توسط دولت زمان زیادی باقی نمانده، افزود: در انتخاب افراد برای کابینه نباید به حزب و جناح توجه داشت و باید فقط توانایی، مدیریت و شایستگی ها در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: انتخاب افراد توانمند، کار آمد و شایسته به نفع نظام، انقلاب اسلامی و آحاد مردم است که امیدواریم رئیس جمهوری در این خصوص عنایت ویژه در گزینش افراد داشته باشد.
خطیب جمعه یزد با یادآوری فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در خصوص برگزاری و اقامه نخستین نمازجمعه در پنجم مرداد 1355 توسط آیت الله طالقانی، خاطر نشان کرد: همه افراد باید با شور و صلابت در صفهای نماز عبادی و سیاسی جمعه به عنوان یک آیین مهم نظام و انقلاب اسلامی مشارکت کنند.
آیت الله ناصری با تاکید به اهمیت ترویج روحیه انقلابی در جامعه اسلامی گفت: مردم و مسئولان اجرایی باید به روحیه انقلابی در ابعاد مختلف نظام اهمیت قائل شوند.
وی تصریح کرد: داشتن روحیه انقلابی و اطاعت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه، توطئه های دشمنان و نقشه های آنها را خنثی می کند که باید همواره در این راه پرافتخار گام نهاد.
امام جمعه یزد گفت: دشمنان همواره به دنبال ایجاد تفرقه در بین ملت ایران و امت اسلام هستند، از این رو باید با پیروزی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و حدت کلمه توطئه ها را خنثی کرد.
وی به سالروز شهادت امام صادق (ع) و فصائل و مناقب ایشان و نقش این امام همام در حکومت اسلامی و پایه ریزی آن پرداخت و تصریح کرد: باید سیره امام صادق (ع) را بازشناسی کرد، چرا که مسیر سعادت در گرو آن است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا