محمد امین سازگار نژاد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گردهمایی معاونین اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در شیراز گفت: کار و فعالیت شما در مجموعه کمیته امداد کار بسیار ارزشمندی است زیرا در راستای سیره نبوی مشغول انجام وظیفه می باشید.

       به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای یزد : معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهارداشت: کارکنان ما در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آماده هستند تا در کنار همکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) شرایط ساختن یک زندگی کریمانه برای مددجویان تحت پوشش را فراهم کنند.

سازگار نژاد با بیان اینکه آموزش یک رکن اساسی در تکمیل خدمات کمیته امداد است خاطر نشان کرد: ما آماده ایم تا هر گونه نیاز آموزشی مد نظر کمیته امداد را پاسخگو باشیم که در این راستا و بر اساس توافق صورت گرفته با مهندس فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در سال جاری یکصد و دوازده مرکز شبانه روزی را تجهیز و در اختیار مددجویان مناطق محروم قرار خواهیم داد.

 رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تاکید کرد: هیچ عنصری به اندازه آموزش در سرنوشت مددجویان کمیته امداد موثر نیست و با انتقال یک مهارت به یک مدد جو در حقیقت یک ارزش افزوده دائمی در زندگی وی شکل می گیرد.

 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان همراهی و همسویی دو مجموعه در جهت توانمند سازی مددجویان کمیته امداد در حال حاضر را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا