روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد در جشنواره انتشارات روابط عمومی کشور، با کسب یک مقام اول و 2 رتبه دوم و یک رتبه سوم افتخارآفرینی کرد.

 دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با حضور عضو فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی و جمعی از اساتید، پیشکسوتان و مدیران روابط عمومی کل کشور در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

مجید دهقان بنادکی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد با اعلام این خبر افزود: روابط عمومی این شرکت موفق شد از بین بیش از 150 شرکت و سازمان با بیش از 1800 اثر در 27 شاخه در بخش‌های: وب‌سایت رتبه اول، تبلیغات مکتوب (رپرتاژ آگهی) رتبه دوم، مصاحبه رتبه سوم و عکس رتبه سوم را کسب کند و مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه جشنواره شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره باهدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشارات، انتخاب و معرفی الگوهای برتر در حوزه انتشارات، تبیین نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات و دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی‌ها توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا