فرماندار ویژه طبس به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) پیام شادباشی منتشر نمود.

به گزارش خبرنگاریزد فردا درطبس "سيد مهدي طلائی مقدم" در پیامی فرارسیدن دهه کرامت همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و روز ملي دختران را به عموم ملت ایران و مردم شهرستان طبس تبریک و شادباش گفت.

دراين پيام آماده است :

كسى كه حضرت فاطمه معصومه(س)را زيارت كند پاداش او بهشت است .     امام رضا (ع)

دهه اول ذي القعده، كه به يمن ميلاد فرزندان همام امام موسي كاظم(ع)، به نام دهه كرامت نامگذاري شده است، ایام بسیار مبارک و پر برکتی است كه در آن به واسطه ميلاد انوار الهي، فضا آكنده از عطر حضور ملائك مقربي است كه زانوي ادب بر زمين نهاده اند.

دهه کرامت تداعی کننده عزم و اراده زنان بزرگ و بانوان والامقامي می‌باشد كه یادآور تمام خوبی‌ها، ارزش ها و كمالات انسانی است.

بي شک دختران امروز و مادران فردا كه نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، با تاسي از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س)، و با الگوپذیری از ایشان در زمینه تعالی معنوی، اخلاقی و علمی نسل هاي آينده گام بر مي دارند.

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن دهه مبارکه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) و روز ملی دختران را به همه ملت ايران خصوصا دختران عزیز و پاکدامن شهرستان طبس تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم همگان با بهره گرفتن از سیره پاک اهل بیت بتوانند در رشد و تکامل خود و جامعه اسلامی بکوشند.

سيد مهدي طلائي مقدم

معاون استاندار و فرماندار ويژه طبس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا