به گزارش خبرنگار یزد فردادر طبس

بازدید معاون استاندار وفرماندار ویژه ومسؤلین ادارات شهرستان از مرکزآموزش فنی وحرفه ای طبس
 به مناسبت هفته ملی مهارت  وگرامیداشت 6مرداد روزملی کارآفرینی وترویج آموزشهای فنی وحرفه ای ، جناب آقای مهندس طلائی مقدم معاون محترم استاندار و فرماندارویژه شهرستان طبس ، جناب آقای کاری معاونت محترم اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی به اتفاق جناب آقای مهندس برقی معاونت محترم امورسیاسی و اجتماعی فرمانداری  وجمعی از رؤسای ادارات شهرستان ضمن بازدید از کارگاههای آموزشی از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و عملکرد این مرکز قرار گرفتند.     

 
      
مهندس طلائی مقدم در حاشیه این بازدید با تقدیر از تلاش‌های کارکنان و مربیان مرکز تصریح کرد : این مرکزبا توجه به امکانات آموزشی متناسب با نیاز روز جامعه، می تواند نقش بسزائی در اشتغال زائی منطقه ایفا کند.
وی بر استفاده تمام دستگاه ها از امکانات و پتانسیل مرکز آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد و اظهار داشت با شناسایی بیش از پیش نیازهای منطقه و ایجاد بستر مناسب برای آموزش افراد فاقد مهارت ، آینده درخشانی برای نیروهای کارآمد و جوان منطقه  فراهم می شود.
ایشان در این بازدید ، با توجه به پیشرفت حاصل شده در ساخت مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران و نیاز به حق خواهران محترم شهرستان در خصوص دسترسی به آموزشهای مهارتی ، قول مساعد در خصوص تامین 100 درصد اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل این پروژه در سال 96 را  داده و تاکید نموند کار با همین روند ادامه پیدا کند و هیچ دغدغه ای برای تامین اعتبار لازم وجود نداشته باشد.
فرماندار محترم  پویایی ، تلاش و شادابی را ازنکات بارزی دانستند که در بازدیدهایی که تا کنون از مرکز داشته اند مشاهده نموده و ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته ، برتداوم این همدلی تاکید نمودند.
درپایان کامرانی فرد رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای طبس ضمن تقدیر از معاون محترم استاندار وفرماندار ویژه ومعاون محترم امور سیاسی واجتماعی فرمانداری درخصوص اختصاص این فرصت مغتنم به مجموعه همکاران مرکزآموزش فنی وحرفه ای ، به تشریح فعالیتهای مرکزآموزش فنی وحرفه ای پرداخت .وی گزارش جامعی از فعالیتهای آموزشی و پژوهشی ارائه وبه موفقیتهای کسب شده مرکز طبس در سطح استان وکشور پرداخت .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا