علی افضلی در دیدار با زاده رحمانی از مساعدت و همکاری وی در ساخت مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران بافق تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد و هیأت همراه با فرماندار بافق دیدار و گفتگو کرد.

علی افضلی در این دیدار که به منظور بررسی روند ساخت مرکز آموزش فنی و حرفه ای بافق برگزار شد از مساعدت و همکاری های فرماندار شهرستان در ساخت این مرکز تشکر کرد و گفت: با همت و درایت فرماندار بافق کمبود فضای آموزش فنی و حرفه ای پس از بیست سال نبود فضای آموزشی ویژه بانوان حل شد.

وی با اشاره به اینکه ساخت این مرکز تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: این مرکز با همکاری و تعامل دستگاه های شهرستان در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار بافق نیز در این جلسه با قدردانی از حضور و پیگیری مسئولان فنی و حرفه ای در ساخت این مرکز گفت: فضاهای آموزشی که تاکنون جهت آموزش بانوان مورد استفاده قرارمی گرفت در شأن و منزلت بانوان شهرستان نبوده است.

محمد زاده رحمانی در ادامه به اهمیت ساخت این مرکز اشاره کرد و افزود: امیدوارم با ساخت این مرکز مشکل کمبود فضای آموزش فنی و حرفه ای بانوان شهرستان مرتفع شود.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا