چارت سازماني معاونت استانداري و فرمانداري ويژه طبس از سوي سازمان اداري و استخدامي كشور به وزارت كشور و استانداري ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس با پیگیری مهندس طلائي مقدم چارت سازماني معاونت استانداري و فرمانداري ويژه طبس از سوي سازمان اداري و استخدامي كشور به وزارت كشور و استانداري ابلاغ شد

سيد مهدي طلائي مقدم در توضیح این خبر گفت: چارت سازماني معاونت استانداري و فرمانداري ويژه طبس از سوي سازمان اداري و استخدامي كشور به وزارت كشور و استانداري ابلاغ شد.

معاون استاندار و فرماندار ويژه طبس تصریح کرد: در چارت جديد ٤٥ پست سازماني پيش بيني شده است كه شامل ٣ پست معاونت و ٦ رئيس اداره و همچنين كارشناس مسئول و كارشناس مي باشد.

وی افزود: در چارت جديد، معاونت استانداري و فرمانداري ويژه‌ي طبس همطراز با فرمانداري مركز استان ديده شده است.

مهندس طلائی مقدم خاطرنشان کرد: در چارت جديد معاونت استانداري و فرمانداري طبس ٣ معاون شامل: معاون هماهنگي امور عمراني -معاون سياسي اجتماعي- معاون برنامه ريزي و اداري مالي لحاظ گرديده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان طبس تاکید کرد: در اين زمينه از پيگيري‌های مجدانه استاندار محترم جناب آقاي پرويزي و سركار خانم سرفرازي معاون محترم استاندار و همچنين نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي جناب اقاي دكتر اميرحسنخاني صميمانه سپاسگزارم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا