یزد فردا :امام جمعه بافق با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی در خصوص کشتار مسلمانان در میانمار گفت: انقلاب اسلامی در حمایت از مظلومان عالم مرز نمی‌شناسد و همه باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کنیم.

حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با اشاره به اینکه این نظام و انقلاب به برکت خون شهدا است و مسئولان باید قدردان خون شهدا باشند گفت: هر مسئولی در هر جایگاهی که قرار دارد باید بداند که با جان‌فشانی و ایثار شهدا توانسته است به جایگاه کنونی خود برسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد اسلام ناب و مکتب تشیع را نابود کند اظهار داشت:  امروز اسلام در مقابل استکبار ایستاده است و ما وظیفه‌داریم نسبت به همه نیروهایی که در مقابل استکبار ایستاده‌اند و دشمن آن‌ها را هدف قرار داده کمک کنیم.
سلیمانی در ادامه تأکید کرد: متأسفانه در کشور میانمار مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند و ما باید به‌عنوان کشوری اسلامی، شیعه و علوی به فریاد این مسلمانان برسیم و اعلام انزجار کنیم.

خطیب نماز جمعه بافق افزود: دفاع از مظلومان عالم وظیفه هر انسانی است و ما به عنوان حکومت اسلامی باید برای دفاع از مسلمانان میانماری اقدامات مناسبی انجام دهیم و اجازه تعدی و کشتار این عزیزان را ندهیم. انقلاب اسلامی مرز نمی‌شناسد و هرگاه فریاد مظلومی برخاست باید برای دفاع از آن تلاش کنیم.

امام جمعه بافق در ادامه به دیدار فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: رهبری در این دیدار فرمودند از نیروهای متدین انقلابی استفاده کنید و شما از چهره‌های ماندگار هستید و باید از اسلام و انقلاب دفاع کنید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا