دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد در یک سفر یک روزه به بافق مرکز بوم گردی باغ طوبی و مجموعه ورزشی سوارکاری بافق را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد " مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد در این دیدار با اشاره به پوشش زنده برخی از آیین های محرم در بافق گفت:زمینه پخش زنده تلویزیونی ایام و نماز ظهر عاشورا در این شهرستان فراهم و اماده شده است و در این رابطه سیستمی طراحی شده که می توان این اقدام با کیفیت مطلوب در مناسبت های مختلف انجام شود.

وی همچنین از راه اندازی شبکه TS3در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این  شبکه ظرفیت اضافه کردن 20کانال تلویزیونی را دارد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد با بیان اینکه یکی از اصلی ترین محورهای توسعه استان گردشگری است تصریح کرد:این موضوع با ثبت جهانی شدن شهر یزد اهمیت بیشتری پیدا کرده است و یکی از اصلی ترین بخش های شهرستان بافق در رابطه با جذب گردشگر کویر بی نظیر و نخیلات آن است  در آیینی مرکز بوم گردی باغ طوبی در حاجی آباد این شهرستان را افتتاح کرد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران بافق از دیگر برنامه های مدیر کل صداوسیما در این شهرستان بود.

مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد در این نشست با بیان اینکه فضای رسانه بافق صریح و نجیب است گفت:سرعت اطلاع رسانی در بافق بالاست و رسانه  بسترساز توسعه است و  اصحاب رسانه بافق با فعالیت های خود توانسته اند این بستر را فراهم نمایند.                                                                                                                                                        .

وی تصریح کرد:فضای مجازی و مطبوعات استان باید دیده شوند و خبرها با  نام خبرگزاری منتشر دهنده درج شود زیرا مردم باید روزنامه خوان شوند

 در این سفرمدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد تفاهم نامه در رابطه با ارائه خدمات آموزشی به هنرجویان بافقی در عرصه خبرنگاری با همکاری فرمانداری این شهرستان،صداوسیما وباشگاه خبرنگاران جوان استان امضا نموده واز جمعی از فعالان وخبرنگاران بافق تقدیر کردند

و همچنین با حضور امام جمعه این شهرستان،فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان بافق و جمعی از مسوولان و سوارکاران این شهرستان کلنگ مجموعه ورزشی سوارکاری بافق  به زمین زده شد.و از دومین سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی بازدید کردند










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا