معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با تقدیر از همکاری مسئولین حوزه های اجتماعی و خانواده استان با هنرمندان تئاتر در برگزاری جشنواره «چتر زندگی» گفت: تئاتر خیابانی بدلیل ارتباط نزدیک با عموم مردم از تاثیر گذاری بالايی برخوردار است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ «محمد علی طالبی» در مراسم اختتامیه اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» با اشاره به گستردگی آسیب‌های اجتماعی و مشکلات ناشی از این آسیب‌ها در خانواده ها تاکید کرد: هنرمندان به دلیل برخورداری از ظرفیت های بسیار بالا می توانند در مدیریت هدفمند و کمک در جهت ارائه خدمات و کم کردن این آسیب ها به دستگاه های اجرایی کمک کنند.
وی با اشاره به تاثیرگذاری تئاتر در تحولات اجتماعی،فرهنگی و سیاسی جوامع مختلف در دوره های مختلف تاریخ، گفت: تئاتر زنده ترین و اجتماعی ترین هنر جامعه است.
طالبی در ادامه با برشمردن ویژگی های تئاتر خیابانی تصریح کرد: تئاتر خیابانی بدلیل حضور در میان مردم درجه بالاتری در تاثیرگذاری دارد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاكيد بر تاثیرگذار بودن نتایج جشنواره های هنري برای كاهش آسیب های اجتماعی گفت : امیدواریم با همکاری همه نهادها و هنرمندان شاهد برگزاری جشنواره های کشوری تئاتر خیابانی با موضوعات اجتماعی و خانواده در استان باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا