به گزارش خبرنگار یزد فردا از طبس سید مهدی طلایی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به مناسبت سالگرد زلزله ۲۵شهریور پیامی منتشر نمود.

به گزارش خبرنگار یزد فردا از طبس  سید مهدی طلایی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به مناسبت سالگرد زلزله ۲۵شهریور پیامی منتشر نمود.

شامگاه ۲۵شهریور قهر طبیعت دامن عزیزانمان را در شهرستان گرفت و در شبی که در تاریخ به عنوان شبی فاجعه‌بار جاودان شد، خواب بسیاری از مردان و زنان و کودکان و جوانان را ابدی کرد و اگر عده‌ای به لطف خداوند زنده ماندند، همچنان به یاد خاطرات آن شب، آشفته‌اند. اتفاق ناگوار زلزله مهیب و دلخراش طبس که از یاد و خاطره هیچ یک از ایرانیان نوع دوست نمی رود. اما در میان این مصیبت عظیم ، مردم مقاوم و صبور طیس که هم عزیزان و هم خانه و زندگی شان را از دست داده بودند، مردانه ایستادند و با صبر و شکیبایی بر این مصیبت ، طبس را دوباره ساختند.

اینجانب به رسم وظیفه و ادب بر خود واجب می دانم سالگرد جانباختگان زلزله طبس را تسليت عرض نموده و از خداوندبخشنده مهربان برای جانباختگان طلب غفران و آمرزش و برای مردم صبور و مومن شهرستان طبس طلب صبر و اجر مینمایم.

بدون شك رادمردي،استقامت ،صبوري وشكيبايي ،همدلي ووفاق همگان درشهرستان طبس نويدبخش روزهايي درخشان براي اين خطه خواهدبود.

سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا