معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصاد و دارایی یزد با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر بر احیاء و ترویج این فریضه الهی در جامعه به خصوص دهه اول ماه محرم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " مجید کرباسی " در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر این اداره کل، خواستار بزرگداشت این هفته شد و افزود: باید برنامه های آن به بهترین شکل اجرا و عملیاتی شود.

وی امر به معروف و نهی از منکر را از فرائض مهم دینی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ این فریضه الهی وطیفه همگانی است و هر مسلمانی وظیفه دارد در این زمینه  تلاش کند.

وی با تشریح برخی از زوایای قیام سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار  داشت: محور و ثقل قیام آن حضرت امر به معروف و نهی از منکر بود و ادامه این حرکت نیز با همین محوریت باید طی شود.

در این نشست در خصوص برنامه های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر  بحث و تبادل نطر صورت گرفته و تصمیماتی گرفته شد.

اطلاع رسانی و تبیین نقش و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر، فضای سازی محیطی، فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی، تجلیل از آمرین و ناهیان و فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر در هفته احیاء و برگزاری مراسم زیارت پرفیض عاشورا در دهه اول ماه محرم از مهمترین برنامه های اداره کل امور اقتصادی و دارایی در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اعلام شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا