'حمید رضا شیر' سرمربی اسلحه سابر جوانان، گفت: پشتکار و تمرین بسیار سخت شمشیربازان ایران دلیل قهرمانی آنها در مسابقات جام جهانی تهران بود.

سرمربی اسلحه سابر جوانان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص قهرمانی ایران در جام جهانی تیمی، اظهار کرد: 9 تیم در رقابت های تیمی جام جهانی شمشیربازی کلاس A جوانان به میزبانی تهران حضور داشتند که تیم ملی ایران در میان کشورهای حاضر رنکینگ هفت را داشت و این مساله رسیدن ما به فینال را بسیار سخت می کرد.
وی ادامه داد: در این رقابت ها آلمان با رنکینگ 3 دنیا حاضر بود که حضور چنین تیمی کار ما را دشوار می کرد. خوشبختانه با آمادگی خوب و پشتکار ملی پوشان توانستیم آلمان را از پیش رو برداریم و پس از برتری مقابل عراق راهی فینال شویم.
سرمربی اسلحه سابر جوانان، گفت: تمامی تیم های حاضر در این رقابت ها انگیزه بسیار بالایی داشتند و خوشبختانه بازیکنان ما نیز در این رقابت ها درخشیدند و توانستند قدرت های بزرگ دنیا را شکست دهند.در دیدار پایانی به مصاف بلاروس رفتیم که توانستیم این تیم قدرتمند را هم از پیش رو برداریم.
وی تاکید کرد: برای حضور قدرتمند در رقابت های جام جهانی تهران دو دوره اردوی بسیار سنگین را پشت سر گذاشتیم که با همت ورزشکاران حاصل آن را در این رقابت ها دیدیم. از حدود 20 ورزشکار حاضر در تیم ایران پنج بازیکن ما توانایی پیشرفت بسیار بیشتر را دارند.
رقابت های جام جهانی شمشیربازی کلاس آ رده سنی جوانان که از روز شنبه با حضور 62 شمشیرباز از 15 کشور در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شده است، عصر روز یکشنبه با قهرمانی تیم ایران به کار خود پایان دا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا