مدیرکل آموزش و پرورش : مدرسه محور و میعادگاه تعلیم و تربیت است و بسیاری از مسائل مهم اجتماعی باید در مدرسه و به دست با کفایت معلمان به آینده سازان این مرز و بوم منتقل شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد "احمد شیرزاد " در پیام خود به مناسبت آغاز سال تحصیلی چنین آورده است :
ماه مهر ، ماه رویش و پویش از راه رسید تا در دراین اعتدال طبیعت ، پویندگان و جویندگان علم و دانش فصل تازه ای از تلاش و کوشش را آغاز نمایند .
تقارن شروع سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و ماه محرم تبلور پیام تعهد،تخصص،مقاومت و آزادگی است که تمام فرهنگیان و دانش آموزان این مرز پرگهر با آن مانوس هستند.
سال تحصیلی 97-96 که با ایام عزا و ماتم سید و سالار شهیدان کربلا مقارن شده است را با نام حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام آغاز می کنیم و به روان پاک تمامی شهدا به ویژه 124 معلم و افزون بر یک هزار دانش آموز شهید استان یزد درود می فرستیم .
بی تردیدآغاز سال تحصیلی فرصت زیبایی برای مهر ورزیدن در گلستان علم و دانش و سرآغازی برای رویش لبخند ها و دوستی های پردوام در سایه الطاف الهی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و پیش برد اهداف دولت تدبیر و امید است.
باور داریم که مدرسه محور و میعادگاه تعلیم و تربیت است و بسیاری از مسائل مهم اجتماعی باید در مدرسه و به دست با کفایت معلمان به آینده سازان این مرز وبوم منتقل شود بنابر این ضروری است مدارس را به محیطی شاداب و با نشاط برای تحصیل دانش آموزان تبدیل کنیم و دراین راه به مشارکت و همراهی همه مسئولان ارجمند دستگاه های اجرایی استان ، معلمان عزیز ، دانش آموزان گرامی و اولیای محترم امید داریم و یقین داریم فرزندان استان دین و دانش همانند گذشته در پیمودن پله های ترقی موفق و سربلند خواهند بود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا