همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان در یزد برگزار شد در این مراسم نیروهای نظامی و انتظامی استان با رژه حماسی، نظامی، کلاسیک و موتوری آمادگی خود را برای دفاع از کشور و مقابله با هرگونه تهاجم نشان دادند.

در این مراسم که آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، میرمحمدی استاندار، موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا حضور داشتند یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.
در این مراسم نیروهای نظامی و انتظامی استان در میدان با رژه حماسی، نظامی، کلاسیک و موتوری آمادگی خود را برای دفاع از کشور و مقابله با هرگونه تهاجم نشان دادند.
سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت فرارسیدن ماه محرم رمز پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را پیوند با عاشورا و کربلا دانست.
سردار فتوحی با اشاره به واقعه بزرگ عاشورا گفت: این نهضت بزرگ برای هیچ کس بهانه ای نمی گذارد که امروز بگوید نتوانستیم امر به معروف و نهی از منکر کنیم و از ارزش ها و از اسلام دفاع کنیم و به جبهه مقاومت کمک کنیم.
فرمانده سپاه الغدیراستان با اشاره به اینکه الگوی ما کربلاست خاطر نشان کرد: کربلا برای کسی بهانه نمی گذارد به این معنا که اگر تنها شدیم و کسی ما را یاری نکرد نباید زیر بار ظلم و ستم رفت.
سردار فتوحی افزود: امریکا خودش جنایتکار و عامل فساد است و علی رغم قدرتی که دارد اعتراف کرده که نمی تواند قدرت را در میدان به دست بگیرد اینها مسائل مهمی است که باید آنها که نگاهشان به آمریکاست درس بگیرند.
فرمانده سپاه الغدیر استان گفت: نگذاریم در استان یزد و کشور مسئولینی انتخاب شوند که طبق نظر ولایت فقیه نباشند چراکه اگر کسی طبق نظر ولایت فقیه نباشد نمی تواند وعده های خود را عملی کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا