مهریز -یزدفردا :سید حسین سالاری در گفت و گو با خبرنگار یزدفردا در مهریز با اشاره به این مطلب که بسیج برگرفته از عصاره معارف خداباوران عصر است،گفت: با تكیه بر منش بسیجی بود كه توانستیم كشورمان را از حضور بیگانگان پاك كنیم و با تكیه بر همین منش و رفتار است كه می توانیم به نحوی عمل كنیم كه بذر امید را در دل بندگان خدا و دوستان جمهوری اسلامی شكوفا كنیم و در دل بدخواهان نیز بذر ناامیدی را بیافشانیم.

وی اظهار داشت: توسعه تفکر بسیج در عرصه های مختلف نظام به خصوص در شرایط امروز کشور در عرصه های اقتصادی و تولید باعث اقتدار، امنیت، پویایی و استقلال اقتصادی کشور است.

فرمانده پایگاه بسیج شهدای کارگر مهریز گفت: کارگران شهرستان مهریز نمونه ترین و زحمتکش ترین کارگران کشور می باشند که با توجه به روحیه بسیجی که دارند توانسته اند در تمامی مراحل اعم از دوران جنگ و سازندگی پا به پای دیگر اقشار این سرزمین انقلاب را یاری وحمایت نمایند.

وی ادامه داد: کارگر بسیجی مهریزی در سال گذشته کارگر نمونه کشوری شد و رسیدن به این مقام فقط از روحیه ایثار و از خود گذشتگی بسیجی نشات می گیرد.

سالاری افزود: پایگاه شهداء کارگر این شهرستان با توجه به نوپا بودن همکنون بیش از 70 نفر عضو فعال دارد که در بخشهای مختلف اعم از فرهنگی، ورزشی و برپایی مراسمها در سطح شهرستان حضور فعال دارند.
 
وی همچنین اعلام کرد: تمامی پرسنل اداره کار شهرستان مهریز عضو پایگاه مقاومت بسیج شهداء کارگر این شهرستان می باشند.
 
لازم بذکر است؛ بسیجی جانباز و ازاده سید حسین سالاری سال گذشته بعنوان مدیر نمونه شهرستان مهریز شناخته شد.
یزدفردا
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا