به گزارش خبرنگار یزد فردا درطبس

حضور امام جمعه ومعاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان به همراه معاون سیاسی فرمانداری ویژه در جمع  دانشجویان جدید الورود دانشکده‌ی فنی وحرفه ای امام علی (ع) طبس

 معاون استاندار و فرماندار ویژه درجمع اساتید و دانشجویان  کارکنان دانشکده فنی امام علی(ع)

 در ابتدای این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ریاست و کارکنان این دانشکده ، به دانشجویان جدید الورود این دانشگاه چه عزیزان طبسی و چه بزرگوارانی که از اقصی نقاط میهن عزیزمان به این دانشکده و شهرستان طبس آمده اند خوش آمد عرض نمود و ابراز امیدواری کرد با کمک همشهریان  عزیز و میهمانان ما که توفیق میزبانی آنان را در این دانشکده و شهرستان داریم بتوانیم مسائل و مشکلات ‌را بررسی و با کمک شما دانشجویان حل و فصل نموده و برای توسعه و پیشرفت میهمن عزیزمان تلاش کنیم.

 طلائی مقدم افزود: دانشجو صرفا دانش آموختن ‌نیست و باید دانشجویان ما امروزه مطالبه گر در همه مسائل‌سیاسی و اجتماعی و مذهبی و دینی و فرهنگی و اقتصادی باشند. و با علم‌آموزی در زمینه های مختلف برای تحقق مطالبات به مسئولان یاری رسانند.

 طلائی مقدم با اشاره به سخن امام جمعه محترم ‌مبنی بر اینکه  باید به دانشکده های فنی و حرفه ای توجه بیشتری بشود، این‌مورد به طور جد در دستور دولت محترم قرار دارد. و با یادآوری پیگیری احداث دانشکده فنی در طبس در دولت هشتم و فرماندار محترم اسبق آن زمان و ادامه توجه ویژه در دولت آقای روحانی و راه اندازی واحد خواهران این دانشکده را نیز شاهد بودیم در همین راستا امروزه شاهد نگاه ویژه دولت و نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی به امور مرتبط با بانوان هستیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در ادامه همین بحث افزود: تقریبا نیمی از جمعیت کشور را بانوان محترم تشکیل‌ داده اند و باید نقش خودشان را در توسعه و آینده روشن کشور ایفا کنند .هیچگاه نمیتوان نقش بانوان را در عرصه های مختلف نادیده گرفت و امیدواریم با توجه به‌ امکاناتی که در دانشکده های فنی در اختیار این قشر‌ قرار دارد و انتظار‌ میرود با احساس‌ مسئولیت در مقابل نظام و دین و انقلاب دین خود را ادا کنند.  و انشالله شاهد ارتباط تنگاتنگ بین دانشکده هاو دانشجویان با دولت باشیم تا شاهد موفقیت‌ و پیشرفت هرچه بیشتر شهرستان و کشور در زمینه های مختلف باشیم .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا