مديركل دفترامور روستايي وشوراهاي استانداري يزد، توجه و جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز را مهمترين اولويت مسئولين فني برشمرد و بر تسريع در روند تشكيل و تكميل پرونده و همچنين اجراي احكام صادره تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد"محمد يارمند" در نشست آموزشي مسئولين فني شركت تعاوني دهياريهاي استان كه با حضور عوامل اجرايي كميسيون ماده 99 و مسئولين فني شركت تعاوني دهياريها در محل سالن موحدين استانداري برگزار شد ضمن قدرداني از زحمات و تلاشهاي مسئولين فني شركت تعاوني دهياريها، بر همكاري هرچه بيشتر با كميسيون ماده 99 تاكيد كرد.
مديركل دفتر امور روستايي وشوراهاي استانداري يزد بحث ساخت و سازهاي غيرمجاز و تخريب در اراضي و باغات در روستاها را مورد اشاره قرار داد و افزود: مسئولين فني شركت تعاوني دهياريها بايد با جديدت تمام بعنوان مجريان صف اول بتوانيد با رعايت قانون،‌ مانع تخريب اين سرمايه هاي گرانقدر و بافت و كالبد طبيعي زيباي روستاها شوند.
يارمند كه نماينده وزارت كشور در كميسيون ماده 99 نيز محسوب مي گردد، توجه و جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز را مهمترين اولويت مسئولين فني برشمرد و بر تسريع در روند تشكيل و تكميل پرونده و همچنين اجراي احكام صادره تاكيد كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا