شرط رهایی از اطاعت این و آن همانا اطاعت از قانون است

یزدفردا "سردبیر:اگر کمی منصفانه نگاه کنیم متوجه می شویم قانون باید فصل الخطاب همه باشد تا استبداد و خود رایی از میان برود . تا تدبیر و امید شکل بگیرد .
شرط رهایی از اطاعت این و آن همانا اطاعت از قانون است .
پس در انتخاب استاندار ترقه در کردن های  کور، چیزی جز خود سبک کردن نیست! هر چه بیشتر بررسی می کنیم بیشتر متوجه این بیماری ایرانی می شویم که، هر کس طرف مشورت می شود قصد این دارد تا تمام اختیار تو را در دست گیرد و تو را مجبور به اطاعت نظر خود کند ! آزمایش آن ساده است، شما در بین جمع خانواده اظهار سردرد کنید و مشورت بخواهید برای درمان تا کلی چیزی خورد شما ندهند رهایتان نمی کنند؛ به قول مولوی هرکس از ظن خود شد یار من .
بنابر این هم نمایندگان  هم امام جمعه هم سیاسیون باید بدانند که فقط طرف مشورت قرار می گیرند و حق انتخاب با وزارت کشور و رییس جمهور است واصلا موضوع اجماع و میانگین گیری نظرات نیست چرا که در نهایت این دولت است که باید پاسخگوی عملکرد استاندار خود باشد و از نظر دولت ظاهرا این روزها زمانی قمی بهترین گزینه استان یزد است. پس کمپین راه انداختن و اطلاعیه صادر کردن و ....همه و همه ؛ رفتن به سمت خود خواهی است چون اعلام نظرها روشن و شفاف بیان شده و از اینجا به بعد دولت به همراهی و همدلی نیاز دارد .
همین الان بسیاری نویسنده متن حاضر را متهم به چیزهایی می کنند که بیشتر فرا فکنی و فرار از واقعیت است .
نباید فراموش کرد کسانی که اندیشه شان درست روبروی اندیشه ماست ،چنانچه از ما در درک حقیقت باهوش تر نباشند حداقل می توانند به اندازه ما از هوش بهره برده باشند .
سخن آخر اینکه منتظر می مانیم تا هر کس که قانون او را مسئولیت داد با همراهی و همدلی و همفکری ؛با جان و دل کمک کنیم و برای پیشرفت و بهبود حال بیمار استان یزد دست در دست هم بیش از پیش تلاش کنیم انشالله .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا