پیام تسلیت مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه

اعلام آمادگی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد جهت کمک به بازسازی مدارس تخریب شده در استان های غربی کشور. در پی وقوع زلزله در استانهای غرب کشور دکتر محمد رضا عارفی مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد پیام تسلیتی صادر نمود. متن پیام بدین شرح است:

إِنَّا لِلّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعون جان باختن جانکاه تنی چند از هموطنان عزیز و ارجمندمان در حادثه زلزله اخیر، روح و روان مردم عزیز کشور و علی الخصوص استان های صدمه دیده در زلزله که صاحب عزای این مصیبت اند ، جریحه دار نموده و به درد آورده است.

بدینوسیله ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه تاسف بار،آمادگی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد را جهت کمک به امر بازسازی مدارس تخریب شده استان های غرب کشور را اعلام می دارم. بی تردید مردم قهرمان و داغدار استان های غرب کشور که تجربه ارزشمند دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارند، دوشادوش یکدیگر و با همدلی و همبستگی، این روزهای دشوار را پشت سر خواهند گذاشت. به رسم وظیفه و ادب بر خود واجب می دانم این مصیبت عظیم را به بازماندگان تسلیت عرض نموده و از خدامند منان برای مردم صبور و مومن طلب صبر و اجر نمایم. محمدرضا عارفی مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا