نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد و استاندار یزد در پیامی مشترک ضمن تسلیت به خانواده جان‌باختگان زلزله در استان کرمانشاه از عموم مردم دارالعباده استان یزد دعوت کردند در امر کمک‌رسانی به مردم داغ‌دیده غرب کشور مشارکت فعالانه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ متن کامل پیام مشترک «حضرت آیت‌الله محمدرضا ناصری» و «محمود زمانی قمی» بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا اليه راجعون
حادثه دل‌خراش زمین‌لرزه در غرب كشور كه منجر به جان باختن صدها نفر از هم‌وطنان عزيز و مجروح و مصدوم شدن هزاران نفر گرديد سراسر ايران اسلامي به‌ویژه اهالي عزيز دارالعباده استان يزد را داغدار نمود.
این‌جانبان با تسليت اين مصيبت به محضر رهبر فرزانه انقلاب به خانواده‌های مصیبت‌دیده و مردم سربلند استان كرمانشاه غفران و رحمت به درگذشتگان اين حادثه و شفاي عاجل براي مصدومين از خداي رحمان مسئلت مي نمائيم.
از اهالي ديار صبر و بردباري استان يزد تقاضا می‌کنیم در پاسخ به پيام رهبر عزيز انقلاب به كمك آسيب ديدگان زلزله غرب كشور بشتابند.
با توجه به درخواست مكرر هم استانی‌های محترم درخواست داريم جهت کمک‌رسانی به آسيب ديدگان کمک‌های نقدي خود را به‌حساب ٩٩٩٩٩ كليه بانک‌های استان بنام هلال‌احمر جمهوري اسلامي ايران و کمک‌های غير نقدي از قبيل وسايل گرم‌کننده، پتو، چادر و ... تحويل پایگاه‌ها و مراكز جمعيت هلال‌احمر سطح استان نمايند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا