به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه منتظران مهدیه روستای مبارکه شهرستان بافق با حضور مدیر کل کتابخانه های استان، فرماندار، بخشدار، شهردار، اعضای شورای شهر و رییس شورای شهرستان و جمعی از مسوولان این روستا بازگشایی شد.

فرماندار بافق در این آیین ضمن تسلیت حادثه دلخراش زلزله مناطق غربی کشور ، از تلاش و تعامل مسئولان در پیگیری و اجرای پروژه های شهرستان تشکر نمود و گفت: افتتاح کتابخانه منتظران مهدیه با توجه به مسائل و مشکلات مطرح شده ،امری شایسته برای مردم روستای مبارکه بود که انجام گرفت.

محمد زاده رحمانی افزود: خوشبختانه همه ادارات و نهادها با حرکت در راستا اهداف چشم اندازشهر تلاش نمودند تا بافق از تک قطبی بیرون آید،باید با برنامه ریزی،تلاش و سرعت عمل بیشتر برای توسعه اهداف شهر گام برداشت.

رقیه دوست فاطیما مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد نیز در این برنامه با بیان اینکه این مکان فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال مورد بازسازی قرار گرفت عنوان کرد: کتابخانه روستایی مبارکه تنها کتابخانه بخش مرکزی شهرستان بافق است.

وی با اشاره به اینکه سه کتابخانه شهری و یک کتابخانه روستایی در بافق وجود دارد تصریح کرد: در حال حاضر کتابخانه های شهرستان از وضعیت نسبتا مناسبی برخوردار هستند











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا