سید حامد محسن الحسینی مدیر عامل شرکت راهبران کیفیت در گفتگو با خبرنگار یزد فردا گفت : کیفیت محصول همیشه یکی از مسائل مهم و قابل توجه برای مصرف کنندگان بوده است. از این رو تولید کنندگان برای کسب بازار فروش و رضایت متقاضیان و شهرت خود باید بکوشند همیشه محصولات با کیفیت بالا تولید کنند. از طرفی حفظ شهرت و توانایی رقابت تولیدکنندگان در عرصه جهانی مستلزم برنامه ریزی مناسب برای کنترل و ارزیابی مداوم کیفیت مورد درخواست متقاضیان در ارتباط با شاخص های کیفیت جدید است.

محسن الحسینی افزود  هرچقدر بتوان دانش فنی را در سطح کارشناسان و رده های پایین ترشرکتها بالا برد ، میتوان انتخاب بهتری در کیفیت محصولات تولیدی داشت .

‎مدیر عامل شرکت راهبران کیفیت گفت : اطلاعات و دانش فنی خوبی در حال انتقال است و این انتقال در راستای بالای رفتن دانش فنی صنایع کشورمان می باشد و آموزش هدفمند مدیران کیفیت کارخانجات  و واحدهای تولیدی سبب دستیابی به خودکفایی خواهد شد .

‎وی افزود  گروه آموزشی راهبران کیفیت در حال طراحی و برگزاری دوره های آموزشی با سرفصل های جدید و به روز برای مدیران کنترل کیفیت ، آزمایشگاه ، تولید و فنی صنعت استان یزد می باشد

‎محسن الحسینی همچنین از راه اندازی و طراحی سایت آموزشی آنلاین و مجازی از مبتدی تا پیشرفته در صنایع مختلف به صورت مجزا بمنظور پل ارتباطی با صنعت جهت استفاده دانشجویان  وارتقای دانش فنی شاغلین در صنایع استان یزد خبر داد وگفت نقطه آغاز هرگونه بهبود بهره وری و کیفیت آموزش است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا