معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد گفت: مشاركت همه مردم و برقراري وحدت ميان اقشار مختلف جامعه بايد از مهمترين رويكردهاي برنامه هاي گراميداشت هفته بسيج باشد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه هماهنگي برنامه هاي گراميداشت هفته بسيج به رياست معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري و با حضور فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مركزي يزد و جمعي ديگر از مديران ادارات و نهادهاي شهرستان يزد برگزار شد.

« محمد علي جعفري » در اين جلسه با تسليت حادثه غم بار و ناگوار زلزله در غرب كشور و گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ستاد بزرگداشت هفته بسيج در سطح شهرستان يزد بايد در سالجاري برنامه ها و فعاليت ها را براساس مشاركت همه اقشار جامعه به ويژه نسل جوان برنامه ريزي و اجرا كند.

معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري يزد خواستار برنامه ريزي به منظور اجراي برنامه هاي با هدف برقراري انسجام و وحددت ميان اقشار مختلف جامعه شد و تصريح كرد: بسیج متعلق به همه مردم است و امروز باید با برنامه ریزی مناسب، نوآوری  و خلاقیت بیش از پیش، گستره بسیج را در سراسر کشور و در عرصه های مختلف گسترش داده شود.

وي بر ضرورت تبيين ويژگي هاي و رويكردهاي براي نوجوانان و جوانان تأكيد كرد و ابراز داشت: امروز براي انتقال شاخص هاي بسيج به عنوان يكي از مهمترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي بايد مخاطبين و جامعه هدف را شناخته و با توجه به ابزارها و روشهاي جديد برنامه ريزي نماييم.

 معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد در پايان با بیان اینکه قدرت ایران اسلامی در عرصه های مختلف بر هیچ کشوری پوشیده نیست گفت: بعد از انقلاب اسلامي تاكنون به برکت پشتوانه عظیم مردم و بسیج، مستكبرين در رسيدن به اهداف شوم خود ناكام مانده اند.

در ادامه اين جلسه « سرهنگ پورشمسي » فرمانده ناحيه مقاومت بسيح مركزي يزد به ارائه گزارشي از اقدامات و برنامه هاي در نظر گرفته شده براي گراميداشت هفته بسيح در سطح شهرستان يزد پرداخت.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا