زارع بیدکی : همه تلاش اعضای شورای دوره پنجم این است که مهریز را به جایگاه واقعی خود در استان برساند و امیدواریم با حضور شهردار جدید و با همفکری و همیاری وی این هدف محقق شود

مهدی زارع بیدکی امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار مهریز با اشاره به اینکه شورای پنجم شهر مهریز منتخب و نماینده مردم شهر مهریز است و تمام اقداماتش باید در راستای رفاه و آسودگی خاطر شهروندان باشد، اظهار داشت: شهرستان مهریز پتانسیلهای بسیاری در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری دارد اما به دلایلی مهریز تاکنون نتوانسته به جایگاه واقعی خود با توجه به این ظرفیت‌ها، دست پیدا کند.

وی عنوان کرد: همه تلاش اعضای شورای دوره پنجم این است که مهریز را به جایگاه واقعی خود در استان برساند و امیدواریم با حضور شهردار جدید و با همفکری و همیاری وی این هدف محقق شود.

زارع بیدکی افزود: شورای  دور چهارم شهر مهریز، تلاش‌های بسیاری برای شهر مهریز انجام داد اما در مواردی مظلوم واقع شد اما واقعیت این است که تمام مسئولان شهر مهریز تا حد توان خود برای آبادانی این شهر کوشیده اند.

رئیس شورای شهر مهریز خطاب به آخوندی شهردار جدید بیان کرد: حرف اول و آخر شورای شهر مهریز و درخواست اعضای شورا از شهردار، جلب رضایت ارباب رجوع است و امیدواریم این مهم از اولویت‌های اصلی شهردار باشد زیرا شهرداری مهریز دچار نقایص بزرگی همچون ضعف در بخش امور ساختمانی، درآمد و ... است که در مواردی موجب نارضایتی شهروندان شده است.

وی افزود: از دیگر خواسته‌های شورا از شهردار جدید، برقراری تعامل با دستگاه‌های اجرایی شهرستان است زیرا عصر، عصر تعامل و همفکری است و تک‌روی جایگاهی ندارد.

زارع بیدکی در مورد جذب سرمایه گذار نیز بیان کرد: جذب سرمایه گذار به منظور سرمایه گذاری در مهریز نیازمند حرکتی جدید است و باید از سنگ اندازی در مسیر سرمایه گذاری و پیشرفت و توسعه شهر جلوگیری شود و شورا برای تحقق این امر در خدمت شهرداری است و از هیچ همراهی و همکاری دریغ نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: زیبا سازی و مبلمان شهری نیز از دیگر خواسته های شورا است زیرا طی چند سال گذشته فعالیتهای شهرداری در مهریز تنها منحصر به فعالیت های عمرانی بوده و در زمینه زیباسازی حرکتی انجام نشده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا