به گزارش خبرنگار یزد فردا/طبس

سفر جان بابایی معاون وزیر بهداشت به شهرستان طبس

 استقبال طلائی مقدم، دکتر گازرانی و سایرمسئولان از دکتر جان بابایی معاون وزیر بهداشت

 

بیمارستان طبس ۲۰۰ تخت خوابی می‌شود

 سیدمهدی طلائی مقدم با بیان این که بیمارستان طبس توسعه می یابد افزود: ارتقای بیمارستان شهرستان طبس به ٢٠٠ تخت خواب، گامی بلند در جهت سند توسعه و تبدیل طبس به قطب درمانی خواهد بود.

وی افزود: دکتر جان بابایی معاون محترم درمان وزارت بهداشت و درمان از وضعیت درمانی بیمارستان طبس بازدید نمودند و از دکتر امیرحسنخانی که حضور معاون درمان وزیر را فراهم نمودند تشکر می‌کنم.

فرماندار ویژه طبس گفت: با توجه به بخشنامه جدید و صدور مجوز، هر سه متخصص زنان طبس، دوره سه ماهه آموزش سونوگرافی را طی خواهند کرد تا خود این متخصصین بتوانند مراجعین را سونوگرافی کنند و حداکثر تا پایان امسال مشکل تجهیزات جدید و نیرو در این بخش به طور کامل حل خواهد شود.

وی با بیان این که بیمارستان سابق تبدیل به کلینیک پیشرفته و ویژه خواهد شد افزود: با توجه به مصوبه ساخت کلینیک بیمارستان موضوع ابلاغ و پروژه شروع می‌شود.

طلائی مقدم با اشاره به این که مجوز بیمارستان صد تخت خوابی توسط وزارت بهداشت و درمان صادر خواهد شد، ادامه داد: برای اضافه شدن ١٠٠ تخت خواب دیگر، نقشه‌ها توسط وزارت به شهرستان تحویل و شهرستان از طریق خیّر ساختمان را احداث و وزارت بهداشت و درمان نیرو را تامین و تجهیزات جدید را ارسال خواهد کرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: دستگاه سی تی اسکن جدید به طبس اختصاص می‌یابد و همچنین طبق قول قبلی وزیر محترم، ارسال دستگاه MRI و سونوگرافی تسریع می‌شود.

وی ارتقای حوزه درمان بخش‌های دیهوک و دستگردان طبس و ارتقاء و تجهیز دستگاه های دیالیز را از دیگر توافقات صورت گرفته در سفر معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان طبس عنوان کرد.

طلائی مقدم در پایان گفت: از دکتر امیرحسنخانی، دکتر قائمی، دکتر گازرانی، آقای مرادی رئیس شورای شهرستان، اقای امینی رئیس شورای شهر و سایر مسئولین و همچنین اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز صمیمانه سپاسگزارم.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا