مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: بنا به اعلام ستاد برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم مهلت ثبت نام تا ۳۰ دی ماه تمدید شد.

حجت الاسلام حسین زارع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا ۳۰ دی ماه تمدید شد و علاقمندان می توانند در فرصت باقی مانده از طریق پایگاه اطلاع رسانی به آدرس http://www.quranedu.ir/ در این رقابت ها ثبت نام کرده و علاوه بر دریافت گواهینامه از جوایز ارزنده آن نیز برخوردار شوند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: هر کدام از ارگان‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه در سال های گذشته به صورت جداگانه این آزمون را برگزار می کردند که از امسال و برای اولین بار پس از ۱۶ دوره این اتفاق و رویداد مهم قرآنی به صورت سراسری و با هم افزایی ارگان های دولتی برگزار می شود.
وی افزود: این آزمون در چهار موضوع کلی حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآن، معارف اهل بیت (ع) و انس با قرآن کریم برگزار می شود که علاقمندان می توانند در هر یک از این موضوعات رشته های مورد نظر خود را انتخاب کنند.
زارع زاده افزود: آزمون این دوره ویژه عموم علاقمندان بوده و برای مثال در رشته های زیر مجموعه موضوع حفظ، افرادی که حتی سوره های ملک و واقعه را نیز حفظ باشند می توانند در این آزمون شرکت کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد یادآور شد: این آزمون به صورت هماهنگ در سراسر کشور در روز ۱۰ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا