با هدف برقراری ارتباط و تعامل هرچه بیشتر صنعت با دانشگاه، نشست هم اندیشی با حضور ریاست و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در سالن کنفرانس شرکت فولاد آلیاژی ایران واقع در شهرستان اشکذر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس واحد اشکذر با ابراز امیدواری برای تعامل مطلوب صنعت و دانشگاه، این نشست را آغازی برای همکاری های مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر و شرکت فولاد آلیاژی ایران عنوان کرد.

دکتر محمود دهقانی اشکذری، رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، بهره مندی از نتایج و مزایای این تفاهم را امری مشترک بین دو طرف برشمرد و آمادگی دانشگاه را در راستای همکاری با فولاد اعلام کرد.

در این نشست که مدیران و مسئولان بخش های مختلف شرکت فولاد آلیاژی حضور داشتند پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد در زمینه های آموزش مهارت های شغلی، بهینه سازی مصرف آب در خط تولید، بهینه سازی سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، آموزش های تخصصی، اجرای پروژه مونیتورینگ انرژی و نیز بررسی و بحث در مورد مسائل تخصصی متالورژی، کمیته های مشترک از شرکت فولاد و دانشگاه همکاری خود را شروع کنند. ارزیابی شغلی و نیازسنجی آموزشی، استخدام، تهیه و اجرای آزمون های شغلی، افزایش بهره وری در سیستم های مورد استفاده، اولویت های پژوهشی فولاد و نقش دانشگاه در پیشبرد این اولویت ها از جمله دیگر موارد و مباحثی بود که در این نشست درباره آن صحبت و تبادل اندیشه شد و مقرر شد بر اساس جدول زمان بندی توافق شده که جزئیات و چگونگی روند آن در جلسات آینده معین خواهد شد همکاری خود را شروع کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا